Közel nyolcvan méter hosszú modern Zeppelin léghajó az égen San Francisco és környéke látványossága volt, amit Andrea Deyling biztos kezekkel kormányozott.
Andrea két éve 2500 óra repülési előélettel hat hónap alatt szerezte meg a merevtestű gázballonos monstrumon a pilóta jogositást. Korábban merevszárnyú gépen volt oktató, majd átszerződött a tengerészethez ballonozni, de dolgozott a parti örségnél is.
Andrea egyébként végzettségét tekintve repülőmérnök, aki tengerészként körbehajózta, pontosabban körbe léggömbözte a világot, mert a hajókon is léggömb vonalon dolgozott. Repülési pályáját még középiskolában ejtőernyősként kezdte, ugrott hőlégballonból is.
A Zeppelin új generációs léghajója hasán levő kabinjában 12 utas gyönyöködhet panoráma ablakokon keresztül a tájban vagy a városi képekben. Sőt még a kabin végén egy szenzációs körpanorámát nyújtó néző padot is igénybe vehetnek. A szivar alakú léghajót három motor hajtja kicsit több mint száz kilométeres óránkénti utazósebességgel. Egy napot képes a levegőben maradni, de csak 900 kilométer a hatótávolságta.
A modern Zeppelin - köztük egyikként az Eureka – összesen öt legyártott példányára a világon csak 22 pilóta szerzett liszenszet, köztük Andrea a második nőként. Az első női kapitányról, a német Katharine-ről már irtunk, link a cikk végén.
Andrea médiaszemélyiség is, volt már a léghajók márkanagykövete, olajfolt tisztitás szóvivője, erre a szerepére is számitottak, mikor felvették. Első amerikai léghajó pilótanőként tele voltak vele az újságok.
A léghajó társaság öt év müködés után a helyi Szilikon völgyi net óriásokra számitott, hogy igénybe veszik őt mint hatalmas égi hirdetőtáblát. A szebbnél szebb dizájnok sajnos nem hatották meg az ismert net óriásokat.
Igy a lizingdijat a gazdasági válság idején csak utasok szállításából nem tudták fizetni, ezért 2012 végén az óriást összecsomagolták és visszaküldték hajón Németországba.
Két kapitánynő a végére. Katharine a Zeppelin bal székében, a magyar Menyhárt Brigitta pedig a hőlégballon kosarában.