Nők a repülésben

Hölgypilóták

Hölgypilóták

Red Bull Air Race élőben virtuális szemüvegemen át

2018. június 18. - Hölgypilota

Pörgött-forgott velem a világ még percekkel azután is, hogy otthagytam és visszajöttem a virtuális világból. 

7_263.jpg

Képes beszámoló a Red Bull Air Race budapesti futamának sajtótájékoztatójáról.

A hétvégén újra a Duna fölött kerülgetik majd a kapukat a Red Bull Air Race pilótái. A hivatalos beszédek után, mint sokan mások, kipróbáltam a Red Bull Air Race Live VR virtuális szemüveget.

A hostessek segítségével beültem egy székbe virtuális szemüveggel, fülhallgatóval és gondolatsebességgel már repültem is. A gyorsaság súrolta az érzékelés határát. Közeledett a pilon vízszintes repülésben, azon áthaladva következő pillanatban a szárnyak már függőleges késként hasították az eget. Majd már csak az eget láttam pörögni-forogni a fejem fölött. Élőben és videón is már sokszor láttam egy-egy futamot, de ez fantasztikus, semmihez sem hasonlítható élményt adott. Az egész repülés nem volt több egy percnél.               

14_50.jpg

Eddig tudtam, de most már értem is, hogy miért a Red Bull Air Race pilóták az ászok-ászai a motoros műrepülésben.6_275.jpg

Jó hír azoknak, akik szeretnék a versenyekkel egy időben valós időben a pilótafülkében megnézni és átélni a versenyt, a virtuális valóságos repülési élményt a Red Bull Air Race Live VR segítségével bárki megkaphatja.     0_319.jpg

Az égi programon kívül a földön kísérőprogramok is lesznek. A verseny három napja alatt, lesz többek között a Dunán Wakeboard-bemutató, az oroszországi labdarúgó-világbajnokságra utalva pedig freestyle futballbemutató is.

Korábban írtunk a Red Bull Air Race első pilótanőjéről is. Besenyei Péter pedig sztorizott a Red Bull motoros műrepülő gyorsasági világversenyről, amit videón rögzítettünk és izgalmas vágóképekkel gazdagítottunk.

süti beállítások módosítása