A második világháború után mintegy hatvan évvel ezelőtt sem volt máshogy, a légitársaságok reklámjai akkor is tele voltak csinos nőkkel és gyerekekkel. A hirdetések azonban az árak helyett akkoriban inkább a repülőutak előnyeit emelték ki.
A nagyszülők gyakrabban láthatják unokáikat, mivel repülővel utazva az egész család néhány óra alatt odaér.
Sőt nem lehet elég korán elkezdeni a repülést.
A nők is kiszabadulhatnak otthonról és bátran férfikísérő nélkül is biztonságosan, kényelmesen elutazhatnak bármilyen távoli vidékre.
A repülőgépek teljes kényelmet biztosítanak, kis túlzással kastélyok a levegőben.
De találtunk rosszul szerkesztett hirdetést is, amelyet egy a kabin túlnyomást gyártó cég jelentetett meg.
Ki ült volna fel gázálarcban a gépre, amikor a kis képen olyan a repülős utazás, mint a Pullman kocsiban vasúton.
A hirdetések Howard Hughes milliárdos légitársaságát, a Trans World Airlines-t népszerűsítik, mellyel versenyt teremtett a Pan American Airways korábbi interkontinentális monopolhelyzetével szemben.