Egy tavalyi felmérésben, különböző szempontok alapján mintegy 150 légitársaság szolgáltatásait minősítették a magyar utasok.
A repjegy.hu oldalt üzemeltető Weco-online Kft. és a Travelo online utazási magazin felmérésén az utazók 5 kategóriában értékelték a légitársaságokat. Az egyes kategóriákban nullától ötig lehetett osztályozni a légitársaságok szolgáltatási színvonalát és mindennapi munkáját. Minden kategóriából kikerült egy győztes, az összesített eredmény pedig megmutatja, hogy melyik a magyar utasok kedvenc légitársasága.
2015-ben a magyar utasok kedvenc légitársasága a tavalyi győztes Emirates volt.
Őt követi a Qatar Airways és az izraeli EL AL légitársaság.
A légi-utaskísérők kedvességét értékelő kategóriában első helyen az EL AL, másodikon a holland KLM, harmadik helyen pedig a görög Aegean Airlines végzett.
A legjobb fedélzeti ellátás kategóriában győztes a Qatar Airways, őt követei az Emirates, illetve a holland KLM.
Legjobb menetrend kategóriában a legjobb minősítést a Finnair kapta, az Emirates és a KLM előtt.
Ár-értékarány kategóriában az első három helyezett a görög Aegean Airlines, a Qatar és a Norwegian Air Shuttle.
A légitársaságok kommunikációja kategória első helyezettje az Emirates, őt követi az EL AL Israel és a Qatar Airways.
A légitársaságok szolgáltatásának felmérése az idén is folytatódik. Részletes eredményei és az utasok beszámolói a www.azenlegitarsasagom.hu oldalon találhatók. Korábban írtunk az Emirates légikisasszonyok képzéséről és arról, hogy új járat indul Budapest és Vancouver között.