Észak-Korea az egyetlen hely, ahol olyan szovjet repülőgéptípusokon lehet még megbízhatóan repülni, melyek már unikumnak számitanak a levegőben.
A repülőgépek belső retro tere és felszereltsége még a repülés aranykorára emlékeztet, melyet jól illusztrálnak egy IL-18-as repülőgépről készült fotók is.
Az IL-18-ason a kommunikációs tiszt már nem fért be a pilótafülkébe, az utasok között ül és egy muzeális régi fejhallgatón keresztül dolgozik.
Az 1954-ben alapított légitársaság 60-70 repülőgépből álló flottája 6 ország 14 repülőterére indít járatokat főleg Kínába és Oroszországba. Az Air Koryo Észak-Korea egyetlen légitársaságaként belföldi járatokat is indít és a kormányzat tagjainak szállításáért is felel.
A légitársaság 2010 előtt ugyan négy évig ki volt tiltva Európából a katasztrofális biztonsági és karbantartási hiányosságok miatt, de az újonnan beszerzett és a nemzetközi előírásoknak megfelelő az oroszok által már nem igazán gyártott Tupoljev Tu-204-es típussal már repülhettek európai célállomásokra is.
A stewardessek megjelenése is megváltozott, új modernebb egyenruhát kaptak és mindegyikük jól beszél angolul.
Az Air Koryo-t évek óta a világ legrosszabb légitársaságának minősíti a Skytrax független légiipari kutató, egy csillagot ad neki egyedül a világon. Ennek ellenére az észak-koreai vezetők nagy terveket dédelgetnek. Phenjan az utasforgalmat 2020-ra a hússzorosára, 2 millió utasra szeretné növelni, ezért új, modern, hatalmas terminált építettek, és megújították a business osztályokat is.
Dél-Koreában modernebb gépekkel már kapitánynők is repülnek. Nálunk az orosz old timer Mi-2 helikopter már csak a Duna felett bemutatózhat.