Sir Richard Branson légi ipari nagybefektető a márkaépítés nagymestere, melyben előszeretettel épít a női kisugárzásra. Többek között Kaliforniában létrehozott egy fapadost európai Airbus gépekkel, meghökkentő húzás ez Amerikában a Boeing hazájában. Következik a Virgin America néhány piacnövelő marketing fogása.

Új útvonal nyitások reklámjai a légikisasszonyok által betanult performansszal, vagy igazi texasi hangulattal, ahol Sir Richard sem kíméli magát.



Házhoz jönnek a Victoria Secrets modelljei, kifutó a levegőben a folyosón.


A főnök pilótanői is elegánsak, nem beszélve a légi kisasszonyokról, a fedélzeten pedig mintha állandóan diszkóban lennénk. Ami talán nem véletlen, mert Sir Richard első millióit a zeneiparban kereste a Virgin márka alapítással.


Végül jól jön egy kísérő repülőgép Sir Richard másik amerikai üzletéhez.


A kötelék fő tagja a Virgin Galactic hordozó és űrhajó, amely fejenként kettőszázezer dollárért az űrbe repíti azt a több mint ötszáz űrturistát, aki már leszurkolta az előleget az űrugrásra.
