Az utas repülés hajnalán a repülőgépeket nem szigetelték, ezért télen hideg, nyáron meleg volt az utastérben. Igaz a gépek alacsonyan és lassan szálltak, így a félig nyitott ablakon át jól lehetett nézelődni.
A kényelmes fonott karosszékben üldögélve dohányoztak is az utasok. A légi utaskísérők, akik kezdetben férfiak voltak ügyeltek arra, hogy az utasok ne dobják ki a csikket az ablakon. De a hajtómű zaj sokszor lehetetlenné tette a beszélgetést.
A ’30-as években Amerikában a transzkontinentális utak többszöri leszállással még 28 órásak voltak, de az alig néhány székes gépeken már toalett is volt.
Luxusnak számított, hogy a hosszú utat a Dougles Sleeper Transport járatain fekhelyekkel tették kényelmessé.
A klausztrofóbia ellen a fekhelyek fölé ablakokat terveztek.
Repülni JÓ Füzetek
Ma az óriásgépeken több ezer dollárért akár zárt luxuskabinban is utazhatunk.
Ahol a fellegekben akár zuhanyozhatunk is a kedvünkre.