Alig egy tucat hölgy van az Alaska Airlines közel ezerfős repülőgép-szerelője között. Közülük most hármójukat mutatjuk be, akik a San Francisco International Airporton dolgoznak.
Az utasok nem látják őket, amikor az utolsó repülés után éjszaka dolgoznak, de bíznak bennük, hogy amikor a repülőgépek újra elindulnak, biztonságban vannak.
Alice már gyerekkorában ott sertepertélt minden ház körüli munkavégzésnél a férfiak körül, hogy ellesse mit, hogyan kell megjavítani.
Kezdetben mezőgazdasági és teherszállító repülőgépeken dolgozott, de néhány éve már csak utasszállító gépeket javít. Sok idős mentora volt, akik segítették, de soha nem éreztették vele a női mivoltát. Szereti, hogy a munkája nem korlátozódik a repülőgép egyetlen részére, hanem szinte az egész gépen dolgozhat.
Alice nagyon szeret utazni és azt tervezi, hogy megszerzi a pilótaengedélyt, hogy még többet utazhasson, de a mostani munkáját nem akarja feladni.
A dél-koreai Surin eredetileg repülőgép mérnöknek készült, de időközben rájött, hogy inkább a gyakorlati rész érdekli az elmélet helyett.
Miután felismerte, hogy repülőgép-szerelőként is karriert építhet Amerikába költözött és állást kapott az Alaska Airlinesnál. Surint az a karrierlehetőség is motiválja, hogy korábban ezen a területen dolgozó hölgyből nemrég alelnök lett a légitársaságnál. Büszke arra, hogy az egyenruhája miatt sokan azt hiszik róla, hogy az ügyfélszolgálaton dolgozik, és meglepődnek, amikor kiderül róla, hogy repülőgép-szerelő.
Charize már a főiskolán hozzászokott ahhoz, hogy nőként szinte egyedül volt a fiúk között, de hamar rájött, hogy amíg jól végzi a munkáját mindenki tisztelni fogja.
Ő is arról álmodozik, hogy pilóta lesz, de először a repülőgép minden csavarját meg akarja ismerni.
Korábban Magyarországon a Lufthansa Technik-nél is találtunk repülőgép-szerelő hölgyet.és nemrég videót készítettünk a Wizz Air kínai légihídjáról.