Az első Boeing repülőgép fából, ír fehér vászonból és huzalokból készült 1916-ban Seattle-ben. Míg az első gépeknél a nők csak a repülőgép favázára kifeszített vásznat varrták rá, mára a nők egyre nagyobb számban dolgoznak a világ egyik legnagyobb repülőgépgyárában a kutatás - gyártás szinte minden fázisában.
Kim Pastega űrrepülő mérnök a Boeing B767-es program vezérigaz- gatója. 125 fős csapatot vezetett a típus fejlesztésén, a fedélzeti computer programozásától egészen a szerszámkészítésig.
Peg Curtin aerodinamikai mérnök repülés iránti szeretete egy maga által varrt sárkánnyal indult még iskolás korában, majd repülőmérnök lett a Boeingnél. Szélcsatornában vizsgálja a különböző Boeing modellek hatékonyságát.
Részt vett a képeken látható döntően kompozit anyagokból álló Boeing B787 Dreamliner és egy korábbi típus, a Boeing B777-es Tripleseven utasszállítók kifejlesztésében.
A gépészmérnök Jeanne Yu azt a csapatot vezette, amelyik a Dreamliner kabin rendszerét tervezte, de dolgozik azon is, hogy minél kisebb káros anyag kibocsátással repüljenek a Boeing repülőgépek.
A többi gyárban dolgozó nőt pedig láthatjuk akkor, amikor egy típus elkészül és régi szokás szerint az alkalmazottak egy emberrengetegben köré tömörülnek, mintegy vállukra emelik az újabb portékát.